S.T.A.L.K.E.R. 2 - розчарування чи гра року? Відгуки гравців і критиків, оцінки і огляд
www.rbc.ua
Thu, 21 Nov 2024 14:50:00 +0200
Після довгих років очікування, S.T.A.L.K.E.R.
2 нарешті вийшов.
Проте думки гравців і критиків про нову частину виявилися дуже неоднозначними.
Одні хвалять гру за атмосферу та глибину світу, інші вказують на технічні проблеми та нестачу інновацій.
РБКУкраїна проект Styler розповіда про оцінки та враження гравців від гри S.T.A.L.K.E.R.
2 Heart of Chernobyl.
Видання Hardcore Gamer вважа, що однію з визначних особливостей франшизи S.T.A.L.K.E.R.
2завжди була її здатність дозволяти гравцям досліджувати Зону у свому власному темпі, і S.T.A.L.K.E.R.
2 продовжу цю традицію.
На відміну від багатьох інших ігор, вона уника підштовхування гравців уперед невидимою рукою або владних NPC, які спонукають їх виконувати термінові завдання.
Автор робить висновок, що візуально S.T.A.L.K.E.R.
2 вража свою графікою, хоча деякі аспекти не виправдовують початкових очікувань.
Деякі текстури, освітлення і тіні менш деталізовані, ніж те, що було показано в попередніх превю, а деякі моделі персонажів виграли б від візуальних оновлень.
Критик припуска, що візуальні ефекти могли бути урізані з міркувань продуктивності, але, незважаючи на це, гра в цілому працю гладко, з рідкісними перепустками кадрів, плаваючими глюками персонажів та рідкісними збоями.
З іншого боку, звуковий дизайн менш відполірований.
Експерт зіткнувся з проблемами, що повторюються, з приглушеними пострілами під час бою.
Незважаючи на це, загальний звуковий дизайн хвалять за його атмосферну ефективність, а моторошна ембінтна музика зада тон для дослідження.
Ресурс GamesRadar заявив, що в даний час гра затьмарена переважною кількістю помилок, що ускладню її рекомендацію в поточному стані.
Однію з найбільш постійних проблем, про які повідомляють гравці, звукові збої.
ШІ ворогів ще одним джерелом розчарування, оскільки вороги часто телепортуються під час перестрілок або застигають на місці, очікуючи, коли їх розстріляють.
Автор вважа, що поки технічні проблеми не будуть усунені, гравцям потрібно дочекатися подальших оновлень, перш ніж занурюватись у гру.
Видання VGC зробило висновок, що S.T.A.L.K.E.R.
2 зіштовхнувся із значними технічними проблемами, через що його важко рекомендувати у поточному стані.
Гра була описана як один із найбільш нестабільних релізів, розглянутих останнім часом, з частими помилками чорного екрану, що виникають кожні 90 секунд.
Критики зіткнулися з численними помилками, включаючи спотворені світлові ефекти, звукові збої та нечуйні пристрої введення, що змусило їх повторно встановлювати гру кілька разів.
Незважаючи на ці проблеми, основний ігровий процес вигляда перспективним, особливо з його атмосферним сеттингом у Зоні, який залишаться переконливим.
Тим не менш, гра була визнана недопрацьованою до публічного випуску, і багато технічних проблем, як очікуться, буде усунено у майбутніх оновленнях.
У виданні вважають, що хоча S.T.A.L.K.E.R.
2 ма потенціал стати відмінним, він ще не завершений продукт, і на даний момент його не можна рекомендувати до покупки.
Гра може покращитися з часом, але в даний момент вона здаться незакінченою і може вимагати суттвих оновлень, щоб розкрити свій повний потенціал.
Хоча S.T.A.L.K.E.R.
2 зустріли з великим ентузіазмом і багато гравців назвали її грою року, проте вона не позбавлена недоліків.
Автор з PC Gamer вважа, що гра, як і раніше, несе в собі типові проблеми серії, такі як збої, помилки, збої анімації та проблеми зі ШІ.
Навіть на високопродуктивному обладнанні з процесором 3700X, графічним процесором RTX 4080 і 32 ГБ ОЗУ гра іноді підгальмову та стражда від випадкових падінь продуктивності.
Структура оповідання S.T.A.L.K.E.R.
2 може збивати з пантелику.
Гравці часто відчувають, що наближаються до фінальної кульмінації історії, але гра перемика передачі, спонукаючи їх продовжувати грати, проходячи через те, що здаться нескінченною низкою подій.
Цей затягнутий темп може стати стомлюючим, особливо ближче до кінця, коли деякі квести залишаються невирішеними чи неправильно оновленими у журналі, викликаючи плутанину.
Незважаючи на ці проблеми, основний досвід S.T.A.L.K.E.R.
2 залишаться переконливим.
Його дизайн старої школи в поднанні з сучасною графікою забезпечу унікальний досвід в ігровому світі.
Хоча помилки та груба механіка можуть відштовхнути деяких, повернення до Зони після більш ніж десятиліття відчуваться ностальгічно, і гра, як і раніше, да те, що зробило серію особливою насамперед.
Читайте також про 20 причин, чому варто грати в S.T.A.L.K.E.R.
2 Heart of Chernobyl.
А ще ми писали про системні вимоги та години геймплею в S.T.A.L.K.E.R.
2.
Під час підготовки матеріалу використовувалися такі джерела Hardcore Gamer, GamesRadar, VGC, PC Gamer.
Останні новини
більше новин